Bu blog yedek sayılır, orjinali takip etmekte fayda var.

Yayınlandı: 26 Şubat 2019 / Motosiklet

Merhabalar.

mymotorcycleexperience adlı motosiklet bloğumuzun kopyası ya da yedeği niteliğindeki bu bloğun orjinali aslında şurada: https://mymotorcycleexperience.blogspot.com/

Zaman zaman orada yazılan ve paylaşılanlar burada güncel olarak yer alamıyor, unutmak veya burayı geç güncellemek gibi durumlar olabiliyor. Bu sebeple daha detaylı ve sağlıklı takip için blogger’daki eski ve orjinal blogumuzu takip ederseniz güncel yazı ve paylaşımlarımıza daha rahat erişebilirsiniz.

Nice Yollara.

yorum
  1. dengeliyorum dedi ki:

    Burayı da güncel tutsanız aslında güzel olur. Daha kullanışlı ve etkin bir platform oldu malum.

    • cloudtr dedi ki:

      Artık blog yazmıyorum, blogspotdaki de sadece duruyor ama güncel yazı yazmama kararı aldım 1 yılı aştı.
      yotube7da fayda-sız adlı bir kanal açtım orada faydasız işlere devam etmeye çalışıyorum estikçe video paylaşıyorum. İlginize teşekkürler.

  2. dengeliyorum dedi ki:

    Blogspot final yazınıza göz attım. Sıkıntılar malum hepimiz için.
    Youtube motorla devam ediyor. En kısa sürede mevcut sıkıntılardan kurtulup, hobilerimizden daha keyifle bahsedeceğimiz günlere kavuşuruz umarım. Selamlar.

İlginize Teşekkürler!